Založ si blog

2007 – 2018-2019-2020

 

 

Cca 12 rokov prebehlo, kým sa mi stalo veľmi veľa príhod.

Či sama alebo s deťmi. Cca 11 rokov som pracovala s deťmi, neviem či budem pokračovať.

Či to boli zábavné, smiešne dni alebo dni plné plaču, bitky alebo hádok, alebo darčekov alebo zábavy…

Či to boli dni športové, alebo angličtina alebo krúžok, alebo niečo iné.

Vždy sa niečo stalo.

Popritom som si uvedomila, že už mám aj 10 ročné dieťa už som sa aj rozviedla a 3krát sťahovala sa.

Bolo obdobie, keď som začala odpadávať. Bolo obdobie, keď som chodila aj k lekárom, aha dostala som aj nejakú diagnózu našťastie nič vážne.

Začala za mnou chodiť aj polícia, no napadli ma na ulici a ja som im to vrátila späť.

Našťastie som aj tie pokuty zvládla. Nechcem vedieť s ktorými deťmi som už vtedy pracovala.

Vrátila som drgnutie, úder, či pľutie alebo nahnevanú reakciu, nadávku či písomne alebo ústne.

Nechcem ani hovoriť tie nadávky. Skoro ma aj zrazili, prežila som, našťastie nič vážne.

Aha mala som možnosť spoznať takých ľudí, kolegov alebo aj zamestnancov, s ktorými by som nikdy už ani nepracovala.

Rodina? Niektorá už ani neexistuje pre mňa a niektorá je ešte falošne falošná. 🙂

Čo už 🙂

Či to robí tento vírus  – korona vo svete? Že sú ľudia horší a horší…

Teraz si už uvedomujem, že mám už 33, čo tu hľadám.

Pokračujem ďalej v čom? Strašné ponuky zamestnaní.

Musím si vymyslieť niečo zaujímavé čo ma bude baviť.

Uvidíme…

 

 

4 roky prebehli aj lásky nelásky prešli zopár veľmi málo medzitým 🙂 No nič zaujímavé.

Samí primitívni domáci muži na začiatok nejakého vzťahu..

😀 😀

Verím, že budúce roky moje a mojej blízkej rodiny čo sa týka syna a tí ktorí sa považujú za mojich kamarátov blízkych budú v zdraví a v hojnosti…

 

Milé moje deti bývalé od roku  2008 do roku 2018 žiaci,  alebo deti na doučovaní lúčim sa s Vami a prajem Vám všetko naj do budúcna…

Dúfam, že ma už nebudú triasť nohy ani bolieť hlava a dúfam, že už  môžem aj potichu rozprávať a neškúlite a že Vás už aj puberta prešla ostatné ani nepoviem…

Dúfam, že sa máte dobre 🙂

 

Len tak 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako si pripraviť penu na kapucíno

03.03.2022

Nemáte doma kávovary ani žiadnu ,,maschínku,, a von sa Vám už nechce. Je to naozaj jednoduché. Asi do polovice uzatvárateľného pohára nalejeme mlieko a zavrieme, niekoľko sekúnd riadne trasieme. Pohár otvoríme a dáme na 30 sekúnd do mikrovlnky. Pena vystúpi a spevnie, potom ju stačí dať lyžičkou do kávy a hotovo. Kapučíno na svete aj bez profi stroja. Skúste mne [...]

ČO JE krásne, pekné pre oči. .

09.01.2022

Hovorí sa, že pekné je alebo krásne mať doma natrhané čerstvé kvety. To je jedno aké všetky sú krásne.. Hovorí sa, že pekné je každé dieťa, ktoré sa narodí, lebo to je zázračné.. Hovorí sa, že krásna je príroda aj v zime, očarujúce zimné lesy…. Hovorí sa, že pekný je a pekná je a škaredí je škaredá je… Podľa čoho to súdime. Niekto podľa [...]

Ako to s cukrom je

25.12.2021

Asi každý z nás má rád cukor. Je to na každej dospelej osobe ako si cukor do tela podáva. Či veľa alebo nie. V detskom veku, rodičia zodpovedajú o správny vývin o podávanie cukru alebo vôbec nie. Cukor môže byť naozaj nebezpečný? Áno cukor môže byť naozaj nebezpečný, ak ho podávame vo veľkom množstve pravidelne a v hocijakej forme, či sladké čokoládky, [...]

Rusko, Deň víťazstva, Červené námestie, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi chcú navýšiť raketový arzenál, odradiť nepriateľov 'testovať sily Ruska'

07.05.2024 06:25

Rusi zvyšujú výrobu zbraní. USA predpokladajú, že tento rok vyrobí Rusko viac munície ako všetkých 32 členov NATO dohromady.

Hrad Likava, Likavka, Ružomberok

Najväčší hrad na Liptove opravia za milióny eur. Pre návštevníkov chystajú novinky

07.05.2024 06:00

Stredovekej pamiatke „odklepli“ veľký balík peňazí. Pribudnú tam nové priestory aj moderné prvky.

Ukrajina,

Škoda ukrajinských zbraní na zničenie Krymského mosta? Rusi si už našli iné vojenské trasy

07.05.2024 06:00

Organizácia Molfar sa pozrela na železničnú dopravu prúdiacu po Krymskom moste. Vyzerá to tak, že z vojenského hľadiska to nie je významný terč.

WC, toaleta, záchody

Britská vláda chce, aby v nových budovách v Anglicku boli povinne oddelené toalety

07.05.2024 05:55

Britská vláda chce uzákoniť povinnosť, aby v nových verejných budovách v Anglicku boli oddelené toalety pre mužov a ženy.

Andrea Turtevová

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 38149x
Priemerná čítanosť článkov: 1362x

Autor blogu

Kategórie